سادیہ امام کی سہاگ رات پر ان کے شوہر نے ان کے ساتھ کیا کام کیا کہ جس کے نتیجے میں وہ دیر تک باتھ روم میں روتی رہیں ؟ شرمناک انکشاف

سادیہ امام کی سہاگ رات پر ان کے شوہر نے ان کے ساتھ کیا کام کیا کہ جس کے نتیجے میں وہ دیر تک باتھ روم میں روتی رہیں ؟ شرمناک انکشاف
ایک وقت تھا جب بھارتی فلموں اور اشتہارات کی انڈسٹری فنکاروں کی صلاحیتوں اور ان کے دل فریب تاثرات اور اداکاری کی بدولت دنیا کی دوسری بڑی انڈسٹری کہلاتی تھی۔

لیکن گلیمر نے بھارتی شوبز کو کچھ اس طرح سے اپنے اثر میں قید کر لیا ہے کہ معیار اور صلاحیتوں کی بجائے عریانیت اور فحاشی فلموں ،ڈراموں اور اشتہارات کی زینت بنتی جا رہی ہے۔نئی اور نوجوان فنکارائیں اور ماڈل مختصر لباس کے ذریعے جسم کی نمائش کو اپنا ہتھیار بناتے ہوئے آگے بڑھنے کی کوشش کررہی ہیں اور خوب پیسہ اور شہرت سمیٹ رہی ہیں۔

تاہم سینئر اور تجربہ کار فنکار اپنی انڈسٹری کے اخلاقی زوال کا رونا اکثر روتے نظر آتے ہیں ۔ان کا کہنا ہے کہ جس انڈسٹری کی پہچان اداکار کا ٹیلنٹ ،اس کا ہنر اور اس کی قابل قدر صلاحیت ہوا کرتی تھی۔ وہی انڈسٹری اب فحاشی کی بیساکھیوں کے سہارے چل رہی ہے۔کچھ ایسا ہی منظر بھارتی ماڈل و اداکارہ کرشمہ شرما کے اس اشتہار میں دیکھنے میں آرہا ہے۔

کرشمہ شرما کسی کاسمیٹکس کمپنی کی بال رنگنے والی کریم کے اشتہار میں پرفارم کرتی دکھائی دے رہی ہیں۔لیکن ایک جانب ان کا لباس فحاشی کی تمام حدوں کو پار کررہا ہے اور دوسری جانب وہ خود اپنی حرکات و سکنات کے ذریعے اپنی برہنگی کو نمایاں کر رہی ہیں۔ کرشمہ شرما کیا کررہی ہیں؟ویڈیومیں بخوبی دیکھا جاسکتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں